2010. szeptember 7., kedd

Borostyán...


Nem tudom ki hogy van vele - én sose szerettem a borostyánt. Valamiért olyan brrrr volt. Aztán van ugye egy kismanóm, akinek igencsak látványos a fogak érkezése. Több helyen hallottam a borostyán jótékony hatásáról a fogzásra. És amikor a barátnőm keményen megjegyezte, hogy ha az ásványokat szeretem és hiszek bennük, pont ezt nem próbálom ki?! Dehogynem! Sajnos, fiam nem így gondolja... tépi, leveszi magáról. Viszont én valahogy vonzódni kezdtem... Előkerestem azt a zacskót, amiben egy kb 15 éve kapott szakadt borostyán lánc darabkái voltak. Nem mondom, hogy szépek a gyöngyök. De akartam, így rendeltem hozzá néhány szép borostyán golyót. Hihetetlen, hogy mekkora különbség van borostyán és borostyán közt. A szett lett az eredmény és most hordom és tesztelem és ismerkedünk. Ti bírjátok? Elvileg egy csomó pozitív hatása van: fájdalomcsillapító (fejfájás, migrén!), gyulladáscsökkentő, immunjavító hatású, felső légúti betegségeken és bőrbetegségeken segít. Meglátom...

1 megjegyzés:

DoRcY írta...

Nekem nagyon tetszik, én szeretem a borostyánt mert kellemes, meleg színei vannak. Egy hosszú láncot ilyenből még magamnak is el tudnék képzelni! :)