2011. március 17., csütörtök

Romantikus virágok





























Kicsit kipróbáltam a textiles kombinációt... Az anyag egy szoknyavarrásból maradt. Nagyon soktagú lett ez a család. A karkötőnek varrtam egy 'csövet' az anyagból és fagolyókat tettem bele, majd medálakasztóval választottam el. Az akasztókra fityegők, gyöngyök kerültek. A lánchoz készítettem két textil-gyöngy-hengert. De még gyártottam volna egy csomó textil gyöngyöt... Izgalmas volt játszani vele. Brossból kettő is sikerült, de van nyári kalapom, amire lehet tűzni!
Őt is neveztem a Csinálj Ékszert! Tavasz játékába.

6 megjegyzés:

Zsófi írta...

Aranyos, tavaszi, romantikus, tetszik a hangulata! :-) Nincs mese, meg kell tanulnom varrni! :-)

Méri írta...

Szuper jó lett, nagyon klassz ötlet!

Bebi írta...

Igazi tavaszi ékszerek!!! Bámulatos a kreativitásod!:-))

Noralkotás írta...

Imádom a romantikus kiegészítőket és ez meseszép lett.

Cimbilimbi írta...

Marikám, micsoda termés megint, nem kommentelek mindegyikhez, viszont mindet megnéztem és mindet imádom! Most a textilesek a kedvenc, és a virágos rét :)

Angel Whisperer írta...

wooow again !! LOVE !!