2011. április 20., szerda

Riaza











Megtisztelő felkérést kaptam DALMÁTÓL : megcsinálta első saját mintáját és megkért, hogy teszteljem. Nem volt nehéz rábeszélni, mert nagyon tetszett az a medál! Én valahogy ismét zöld gyöngyökhöz nyúltam... A minta követhető és egyértelmű. Persze, a peyote szaporítást azért jó ha tudja az ember. Bevallom, nem gondoltam volna, hogy van bennem ennyi fegyelem - a peyote mintákban elsősorban ez a kihívás nekem. Szerencsére ez a medálka gyorsan elkészült. Az én medálom egy picit (hat sorral) kisebb lett. De nagyon mutatós!!! Remek lehetőség a színekkel játszani. Még fogok fűzni - pakolászom a delicáimat.


Dalma, köszönöm a lehetőséget és a mintát! Nagyon szerettem fűzni! Könnyen ment és gyors sikerélményt adott.

9 megjegyzés:

Amy's írta...

Gratulalok neked is Dalmanak is.
Nekem roppant neheznek tunik a minta de en meg nem vagyok gyakorlott.
Nagyon szep ,mutatos medal lett

Cseresznyevirág írta...

Csodálatos! Nagyon ügyesek vagytok kedves Dalma és Marika! :-)

Csapó Krisztina írta...

Szépséges!!! :-)

MickTaylor írta...

És milyen jól tetted,hogy zöldhöz nyúltál!!
Csodás szín+remek minta=Meseszép medál! :)
Gratula!

Ibolya írta...

FHÚÚ, de szép. Ha én egyszer ilyet tudnék...!

Ilona írta...

Gratulálok a minta és a medál készítőjének! majd lopizom a fotóról a mintát.

dove írta...

wwwauuuuuuuuuu, de szép

Lakota mágia írta...

Nagyon szép lett, és a színe is nagyon tetszik!!!
:-)

Ibolya írta...

hűű de gyöngyörű Marika! Csodás minta, remek kivitelezés, gratulálok mindkettőtöknek! :-)