2011. december 17., szombat



Sok története van ennek a medálnak! Először is a kaboson. Nagyon szép formája lett, de a festésnél gond akadt. Egy szép világoskék tubusból akartam kinyomni a festéket, de csak ennyit köpködött ki. Az is buborékos lett. De megtartottam... Aztán a nyáron valamiért úgy gondoltam, hogy találkozni kéne a pesti titkos ügynök kollégákkal... És már az ötletnél elkezdtem fűzni... A színek alapján tudjátok már, hogy kié lehet? Mert ez a két szín együtt nagyon jellemző!  No. Úgy alakult, hogy sajnos, nem utaztam... De ha valakinek ékszer készül, azt oda kell adni. És akkor jött az ötlet, hogy trükkösen juttassam el... Szerencsére van cinkostársam. Nem is akármilyen! De a történet folytatása nem itt lesz. Remélem, hamarosan idelinkelhetem, hogy hol olvasható. Addig tippelgessetek:))))
http://timigyongy.blogspot.com/2011/12/karacsony.html?   Ilyen jó helyre került! :)))

9 megjegyzés:

DVArtist írta...

I love these colors together. They can be used for winter as cold ice or summer wild flowers.
Nicole/Beadwright

Timike írta...

Meseszép.

Cimbilimbi írta...

:))) Gyönyörűséges buborék-medál!

romi írta...

Hát van az úgy,hogy nem úgy sikerül ahogy elképzeltük, de az eredmény mégis nagyon tetszetős :)

Unknown írta...

Nagyon szep a medal szine! kedves toled h. odaajandekozod!:)

Mézesmama írta...

Nem tom...de bárki is a gazdája igazán boldog lesz!

Tímel írta...

Meseszép:)

Lakota mágia írta...

Nagyon szép, biztos nagyon örül majd "valaki"!!!
:-)

norono írta...

Hát nem tudom kié lesz, de hogy nagyon fog örülni neki, az biztos!!!