2013. november 28., csütörtök

Fekete-Fehér +1 JÁTÉK!

ILKA által indított játékban én nyertem Mónikánál egy csodás láncot és sok-sok gyöngyöt. Belőlük alkottam ezt a kis bagolykát. És mivel sok gyöngyöt kaptam, van még egy szolid gyűrű is a nyereményben.
Akkor a játék: az hagyjon itt egy megjegyzést, aki vállalja, hogy a megnyert gyöngyökből készít egy ékszert a fekete-fehér gyöngyökön kívül plusz egy színnel, majd meghirdeti a játékot és a nyertesnek elküldi az ékszert és egy gyöngycsomagot fekete-fehér gyöngyökkel. Ezt egy hónapon belül. Sajnos, én nagyon rendetlen voltam és kissé kicsúsztam.... Remélem, a lánc folytatódni fog, mert ez nagyon jó ötlet!!! És izgalmas kihívás a gyöngycsomag is a plusz egy színnel. 
A sorsolás Mikulás napján lesz: december 6-án este.
Tegnap beszereztem a fekete-fehér gyöngyöket is a két pécsi gyöngy-ellátómtól (Zöldgyöngy, Szivárványgyöngy), szóval, még lehet jelentkezni!!!

7 megjegyzés:

Schnappy írta...

Csodaszép, jövök játszani érte!

Ilka írta...

Nagyon helyes bagolykát készítettél.Köszönöm a részvételt a játékban.

Anka írta...

Aranyos, tetszik, jövök játszani! :)

BMonica23, Mónika írta...

Gyönyörűséges ez a bagoly, nem tudom, hogy én jelentkezhetek-e újra, ha igen akkor megtenném :)

Ilona írta...

Jövök játszani!

Kienle Kinga írta...

Igen, igen, igen :-)
Én is szeretnék játszani.

Elle írta...

Én is szívesen játszom és persze szívesen készítenék valami kis szépséget a következő játékhoz!