2010. május 19., szerda

Szitakötő

Szerintetek fel lehet venni egy fekete-fehér kosztümhöz?

12 megjegyzés:

Csirli írta...

Szerintem nyugodtan! Szep!

Ági mama írta...

Szerintem is fel lehet venni, nagyon jól mutat!!

Mandy írta...

Szerintem is! Szép lett!

Tűzpadka írta...

Hát ez nagyon klassz lett! Láttam én már a múltkor is hogy nagyon kreatív vagy. Gratulálok! Sándor

horimarika írta...

Köszönöm mindenkinek!

Lakota mágia írta...

Szerintem is! :-)

Edit írta...

Naná! Nagyon szép!

Kritti írta...

Nagyon mutatós!Gratulálok!

POÉ írta...

Nagyon szép lett !

Timi írta...

Ez nagyon ki fogja emelni! Szép leszel vele!

horimarika írta...

Köszönöm lányok!
Nem magamnak lesz, akkor nem is lenne kérdés... :)
Egy igazán csini, kedves barátnőm szülinapjára. Csak izgultam, hogy másnál is elmenne vajon...

maryke írta...

Gyönyörűszép... csodálatos anyóca.