2010. augusztus 30., hétfő

DoRcy szett




Dóritól már rendeltem kerámia ékszert. Most kicsit közösen tervezgetve ezeket a pöttyös-színes kerámiákat készítette nekem. A kérésem az volt, hogy a medál maradjon kaboson, hogy körbegyöngyözhessem. Dóri azért meglepett egy medállal is, így ha szolidabbra vágyom, akkor is tudom a szettet használni. A befoglalás talán kicsit sok... de nekem akkor is tetszik! Imádom ezeket a színeket. És olyan kincseket találtam: 2 mm-es piros csiszolt, csiszolt szélű korong forma - hát nem tudtam kihagyni. És csak nőtt a medál. Köszönöm a csodás kerámiákat! Még van ötletem ilyenekre...

5 megjegyzés:

Méri írta...

Nagyon aranyos lett, vidám kis darabok!

Marijja írta...

Marika....nagyon szép...nekem is bejön!

Ági mama írta...

Nagyon szép alkotás! Gratulálok!!

Noralkotás írta...

Micsoda vidám, kedves ékszert készítettél!!
Szuper jó lett. Gratulálok!

DoRcY írta...

:)) Örülök, hogy tetszik! Tényleg vad a befoglalás, de szép szerintem! Megy hozzá az a soook piros :) még a gyűrűje is elbírt volna eg befoglalást. Na, majd legközelebb ;)))