2011. november 17., csütörtök

A lányok angyalok!



Ismét összejött a csipet-csapat. Ez most furára sikerült. Elvileg fülbevalókat fűztünk... hááát, nekem nem igazán sikerült sokat alkotnom. Már az elején jól zavarba hoztak a csajok! Ezzel a könyvvel leptek meg a szülinapomra. Nagyon meglepődtem és meg is hatódtam. A szívem vágya volt ez a könyv. Tudom, hogy minden megvan a neten... de én szeretem az igazi könyveket, tapogatni, lapozni... Nem is tudom, hogyan lehet ezt megköszönni. Imádom! Köszönöm! Ja, a fülbevalókat azóta bepótoltam. Jó sokat csináltam. Mert a lányok azért fűztek szépeket és sok inspirációt adtak... Jó, hogy vagytok!

6 megjegyzés:

Keka írta...

Boldog szülinapot!
És a könyv tényleg jobb mert az kézzel fogható és szép!Na meg az új könyv szaga!:)

Timike írta...

Gratulálok a könyvhöz és a lányokhoz is.

Panka gyöngye írta...

Sok boldog szülinapot Marika!A lányok valóban angyalok:)Tökéletes ajándék egy gyöngyösnek:)

Unknown írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok én is!!!!
( megkérdezhetem, hogy mikor van nekem nov 20!!!)
És csuda jó ajit kaptál, ezek a csajok "tényleg szeretnek":-))))

horimarika írta...

November egy jó hónap! Nekem 6-án volt a szülinapom. Gratulálok neked is Hajni!

Piky73 írta...

Kicsit megkésve, de nagyon boldog szülinapot kívánok!!! És további sok-sok szépséges alkotást!!! :)