2010. december 21., kedd

Hosszú lejáratú játék - avagy a 'Kék bolygó születése'




Több minden egyben! Ez a medál tuladjonképpen egy játék felhívásra született. TŰZPADKA kitalálta, hogy indít egy játékot gasztro és ékszeres bloggerek részére. Egy mesés ékszer (vagy étel) elkészítése a feladat. Mégpedig olyan mese, amit a gyerkőcnek mesélünk, akár saját... Nekem van egy 11 éves nagyfiam. Neki konkrétan nem mesélek már - inkább együtt mesélgetünk. Mostanában a csillagászat érdekli, folyton erről olvas, filmeket néz. És hát történeteket talál ki, pl a csillagok keletkezéséről, rajzol... Így született meg a gondolat, hogy 'megékszeresítem' és lett belőle ez a medál. Cseh kásagyöngyökkel és indiai üveggyöngyökkel hímeztem. És ha már játékra készült, akkor legyen játék! A lánc megnyerhető ugyanis. Sőt, ez lehet 2011-ben az első nyereményed. A feladat: megjegyzést hagyni és blogon meghirdetni a játékot. Sorsolás: január 2-án. Tűzpadka oldalát pedig érdemes végignézni. Hihetetlen, hogy miket csinál. És a játékba is belefértek még! Sok sikert és játékra fel!

17 megjegyzés:

Zsófy írta...

Jujj dejóóóó én vagyok az elsőőőő!!!!

Cimbilimbi írta...

Mesés lett a mesemedál Marika! Nagy öröm játékba szállni érte, köszönöm, hogy felajánlottad. Megyek hirdetni :)

Tűzpadka írta...

Nagyon különleges lett a kék bolygó születése! Pont ilyen dolgokra gondoltam. Ami megmozgatja a fantáziát. Lehet hogy ebben a játékban nem sokan fognak részt venni a karácsonyi készülődés miatt, néhányan talán leszünk. Értékelés a blogomon lesz 26.-a után!

Renáta írta...

Csodaszép ez a medál.Tényleg igazán egyedi és különleges.

Monica írta...

Nagyon szép lett, biztos a zsűri is értékelni fogja. Kitettelek a blogomban és szeretettel várlak hozzám is játszani!

Cimbilimbi írta...

Marika, nem azért kommentelek még egyszer, hogy kétszer kerüljek a sorsolásba :), csak szeretném megköszönni, hogy elirányítottál Tűzpadkához, csoda hely! Én is beneveztem a játékba egy régebbi medálommal :)

horimarika írta...

Örülök neki Cimbikém! Remélem, még többen csatlakoznak. Ugye, ilyen jó oldala van? Csak a monitort nehogy te is nyalogatni kezd majd... némelyik tálnál majdnem megtettem.

Somogyi Erzsébet írta...

Ha Anyuka és nagy fia összefog egy csodálatos kék bolygó születik ékszer formájában.
Gratulálok!
Erzsi

Zsófi írta...

Gyönyörű, ma élőben is láttam! :-)

Novem - artesanato e biojoias írta...

Beautiful!

Bernadett írta...

Jottem jatszani.:)Hirdetem a szepseget.:)

Bebi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Bebi írta...

Gyönyörű medál!!!

norono írta...

Marika nagyon örülök a lehetőségnek!

rozandi írta...

Gyönyörű ez a medál. Szeretnék én is játszani!Buék!

Ancsipancsi77 írta...

Szeretnék játszani ezért a szépségért! megosztom a facebookon! :) pusz

Ari írta...

Meseszép ez a medál! Én is szeretnék ezért játszani!