2010. december 17., péntek

Rövid lejáratú játék!








Közeledik a karácsony, és mire ez a játék véget ér, tulajdonképpen meg is érkezik. Mi, a madewithlove.hu és én ezekkel a gyűrűtartókkal szeretnénk kedveskedni neked.


Én hírdetem, az ajándékokat pedig Annamária ajánlotta fel áruházának kínálatából: egy fekete és egy fehér gyűrűtartó tálcát, amiben 100 db gyűrűt vagy bedogós fülbevalót lehet tárolni.


Praktikus, mert


  • egyesével rakosgathatod bele a gyűrűket;
  • páronként beletűzheted a bedugós fülbevalókat is;
  • könnyű szállítani és átlátni, mert átlátszó, műanyag teteje van;felállítható és kiállítható (az alján kialakított papírtámasztó segítségével);

Használat: gyűrű, bedugós fülbevaló

Méretek: 297x34x187 mm



Ha játszani szeretnél, tedd a következőket:

  • lájkold a madewithlove.hu-t a facebookon
  • tedd közzé a játékot a blogodon és /vagy facebook oldaladon
  • írj egy megjegyzést ide, arról, hogy melyik gyűrűtartó tálca tetszik jobban, a fekete, vagy a fehér (azt fogod megkapni, ha nyersz!)


A játékra december 20-ig lehet jelentkezni. Teljesen szakszerű sorsolási bizottság fogja kisorsolni a két nyertest. Ha időben magkapjuk a címed, még karácsony előtt odaérhet a csomag. Benne vagy a játékban?

41 megjegyzés:

Süni írta...

Szia!


Dejooo, nagyon tetszenek! Szeretnek jatszani Veled :)
Nalam a fekete a kedvenc, de mindketto szuper.

(Lajkoltam a fb-on es a jatekot kitettem a blogomra :))

Angi írta...

Nagyon szupi ajándék, én a feketét választanám.

Carananga írta...

Szia!
Én is szeretnék játszani, a feketére pályázom :)

Névtelen írta...

Nekem jó lesz a fehér is :):)

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Nekem már van egy fekete, bibííí :) Úgyhogy most nem játszok, nincs 100 gyűrűm se, nemhogy 200 :DD
Aki pedig nem nyer, 600 Ft-ért megveheti a boltjukban ;)

Zsófy írta...

Jujj de szééép!!Nekem inkább a fehér tetsziiik!!!

Unknown írta...

A fekete jobban tetszik;)

Sturo írta...

A játék kedvéért: én a feketét választanám
Nagyon igyekeznék, hogy megtöltsem! Ígérem!
Jutka

Unknown írta...

Nekem is a fekete!!

Unknown írta...

Juhúú,végre lesz mibe tenni a sok gyűrűmet:)

DoRcY írta...

Fekete. Mert abból már van kettő is nekem és szupi :)

Névtelen írta...

Szia! A fehéret szeretném megnyerni :)

Monessa írta...

Köszi a lehetőséget! Fekete jön be nekem. Jó lenne megnyerni!:)

Adrienn írta...

Nagyon tetszik!!! Igaz telerakni még nem tudnám, de jól jönne egy ilyen tároló.

Lara írta...

En egy feheret szeretnek.

Zsu írta...

Nálam a fekete a nyerő
:)

Névtelen írta...

Én is szeretnék játszani, bár a fb-n csak este tudok lájkolni :-( Hááát, nem is tudom melyik, legyen a fehér.

Zsófi írta...

Jelentkezem! A feketét választom.

Pálfalvi Zsuzsa írta...

De jó kis nyeremény :)!!!! A feketét választom!

Zsuzsa írta...

Szívesen jelentkeznék, bár a fb-on nem vagyok, de a blogomba kiteszem a játékot!:)

kinga írta...

Én a fehérért jelentkezek :)
Az ékszeres fb-oldalamon megosztottam.

Linda írta...

100 db fér el benne? hm, az szép:)
én feketét szeretnék:)

noljyémi(¯`v´¯)hbsbbs írta...

Nekem a fekete tetszik jobban, és igazán jól jönne egy ilyen az ékszereimnek:) Facebook-on osztottam meg a játékot!

Rooze írta...

Szia!
Jelentkeztem a játékra, tetszikeltem Facebook-on, és megosztottam az ismerőseimmel a játékot. Mindkét tálca nagyon szép, nekem azonban a fehér jobban tetszik. : )

Névtelen írta...

Szia!
Tetszikeltem facebookon, és meg is osztottam az adatlapomon:)
A fekete tetszik jobban, bár igazából teljesen mindegy lenne, akármelyiknek hasznát venném:)

Unknown írta...

nekem a fehér tetsziiik! :D

Kedy írta...

Jelentkeznék, megosztottam, és a fehéret szeretném! :)

june írta...

szia! a feketét szeretném :)

Julcsi írta...

Megosztva :)
Hááát.. talán a fekete :) de mindkettő nagyon jó :)

Szandika írta...

Megosztottam :) a fehéret szeretném :)

Unknown írta...

én feketepárt vagyok:)

Anikó írta...

Szia! A fehér szebb! :)

Unknown írta...

Szia!
Szuper, nekem a fehér tetszik.
Boldog Karácsonyt mindenkinek!

Noyka írta...

Nagyon szuper ez a felajánlás! Melyiket is válasszam???:o ... ... ... Fehéret szeretném!

agika írta...

Szia!

Szeretnék jelentkezni a játékra,nekem a fekete tetszik!:)

Emese írta...

szia! a feketét szeretném :)
Emese

Névtelen írta...

A fehéret szeretném:)

Sütibaba írta...

remélem a 20-ai határidő azt jelenti, hogy ma még benne vagyok a kalapban :)

Henimeni írta...

Fehér tetszik, és megosztom facebookon.

Dia írta...

én is szeretnék harcba szállni a feketéért! :-) köszönöm!

Edits Konditori írta...

én is jelentkezem.én a fehéret akarom:)